Klacht Janox.nl: Hoes voor mini iPad niet geleverd

JdBoer

Hoes zou op voorraad zijn volgens website Janox en direct geleverd worden. U kent dat wel: "voor 4 uur besteld dan volgende dag etc...".
Nu twee weken later nog steeds niet geleverd. Na aandringen per mail waar de hoes blijft heb ik een keer een mail ontvangen dat deze waarschijnlijk over 10 dagen geleverd kan worden. Dat is natuurlijk de vraag en bovendien wilde ik snel een iPadhoes. De claim die bij Janox ligt is dat ik per omgaande mijn geld terug wil aangezien er niet aan de toegezegde levering kon worden voldaan.

Geld terug.

JdBoer
    Janox heeft gewoon niets aan de klacht gedaan. Als ik niet via Paypal had gekocht had ik waarschijnlijk naar mijn centen kunnen fluiten. Via Paypal geldteruggarantie is me dat bespaard gebleven. Het woord Janox is vanaf nu een "vies woord" geworden. Ik zal er nooit meer iets bestellen. Een dikke min voor Janox of beter gezegd voor de persoon die er achter zit en er een potje van maakt.

JdBoer

Ook een klacht indienen over Janox.nl?