Klacht Janox.nl: Levering pas na 10 dagen en geen reacties op e-mails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 298364
Gebruiker
heegje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had en mini SD kaart besteld maar deze werd niet geleverd binnen de gestelde levertijd. Hierover een mail gestuurd met de vraag waar mijn product bleef, hierop ook geen reactie ontvangen. Nogmaals een tweede mail gestuurd met het verzoek mijn bestelling te annuleren. Echter tot mijn verbazing ontvang ik de SD kaart 10 dagen na bestelling plotseling in de bus. Had in de tussen tijd nog geen andere SD kaart besteld en het was wel de kaart die ik wilde dus de levering geaccepteerd en betaald met After-pay.

De oplossing

Geen verdere actie noodzakelijk

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
heegje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 27-3 heb ik het pakketje retour gestuurd, omdat het defect bleek te zijn. Janox.nl reageert nergens op. Geen terugbetaling ontvangen, ze reageren niet op mail en zijn telefonisch niet bereikbaar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Janox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen