Klacht Janox.nl: Niet thuis bij retour sturen product

Klachtnummer
# 97318
Gebruiker
Michiel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin vorige maand heb ik een telefoonhoesje gekocht. Deze heb ik netjes twee dagen later ontvangen maar ik heb helaas een verkeerde ontvangen. Ik heb overigens zelf de verkeerde besteld. Ik heb contact opgenomen voor de retourprocedure maar daarop wordt niet gereageerd. Ondertussen heb ik het juiste hoesje besteld en ook twee dagen later ontvangen. De verkeerde heb ik nog steeds thuis liggen. Het bedrijf reageert niet op emails. Jammer want op de levering en het product was niets aan te merken. Ze bieden absoluut geen service. Ze zijn niet thuis als er een probleem is.

De oplossing

Graag wil ik de retourprocedure ontvangen zodat ik het bedrag terug kan krijgen. Ik heb een hoesje voor een telefoon liggen die niet gebruikt is. Ik heb een email hierover gestuurd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen