Klacht Janox.nl: ONBETROUWBAAR! Wel betaald, geen producten ontvangen, geen reactie op klachten.

hella

Bij Janox besteld, zeer lang gewacht (25 jan, besteld, op 7 febr. envelop in de bus). Twee van de drie door mij bestelde zaten er niet in, en het product dat er wel in zat, is in de verkeerde kleur (roze ipv wit).
Ik heb inmiddels driemaal via de website mijn klacht verstuurd, maar geen enkele reactie gehad. Op de site is ook geen telefoonnummer te vinden. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.
Koop dus niet bij dit bedrijf!

Mijn geld terug, of de de door mijn bestelde producten leveren!

hella
    Ik heb uiteindelijk na heel veel gemail en pas nadat ik drie klachtensites had ingevuld mijn geld teruggekregen. Ze wilden me eerst de producten alsnog sturen maar dat zou dan wel even duren , zeiden ze, want ze hadden ze niet meer op voorraad. Ondertussen waren diezelfde artikelen nog wel gewoon zonder waarschuwing in de webshop beschikbaar , met daarbij dat het binnen 48 uur geleverd zou worden. Bedriegers dus, pas op!

hella

Ook een klacht indienen over Janox.nl?