Klacht Janox.nl: ondeugdelijke microSD, geen gehoor op klacht

Klachtnummer
# 94799
Gebruiker
alistair7
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb onder ordernummer 79577 een 64 gb microSD gekregen voor de feestdagen, maar na eerste keer gebruik moest ik de kaart formatteren. Na goede hoop opnieuw gebruik, maar helaas: adapter wordt helemaal niet herkend in laptop, kaart bevat meer dan de helft aan beschadigde documenten, voor altijd kwijt etc. Na twee onbeantwoorde mails begin ik het zat te worden, want de garantie is nu ook over. Aangezien ik het cadeautje meer dan twee weken na bestelling kreeg, en ook met goede hoop dat kaartje twee weken uitprobeerde, is mijn herroepingsrecht te komen vervallen. Ik wilde kijken of de problemen aan mijn telefoon lag, maar dat is niet het geval dus.
Ik ga binnenkort Janox.nl aanklagen.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug (25,-), en dat dit bedrijf wordt opgeheven aangezien er honderden klachten zijn over dit bedrijf.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen