Klacht Janox.nl: Opgelicht?

Klachtnummer
# 81331
Gebruiker
Bikefan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 oktober bestelde en betaalde ik bij Janox.nl een Micro SD 64 GB - geheugenkaartje.
Levering bleef uit en ondanks diverse pogingen om per mail contact te krijgen, ontving ik tot op heden geen enkele reactie. Vandaag heb ik het bedrijf in een laatste dringende oproep verzocht om het artikel uiterlijk 7 november te leveren of het aankoopbedrag te restitueren. Ik liet weten dat, mocht aan mijn oproep niet worden voldaan, ik gerechtelijke stappen zal ondernemen.

De oplossing

Op uiterlijk 7 november levering van artikel of restitutie aankoopbedrag

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen