Opgelost door Janox.nl: order niet bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172892
Gebruiker
OP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het gaat om een USB stick.
9 Juni online besteld en met ideal betaald.
Levering blijft uit.
Verschillende malen ge-emaild, ook wel antwoord gekregen, maar bezorging blijft uit.
Ik heb het produkt nodig voor mijn werk en nu het te lang duurt wordt het een probleem - ik heb nog maar een week de tijd om een vervanging elders te bestellen; ik durf het ook niet te annuleren omdat het schijnt dat er niet terugbetaald wordt.

De oplossing

Onmiddellijke verzending of geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    OP
    Datum
    De bestelling is bezorgd. Weliswaar is er niet gereageerd op mijn verzoek tot annulering, maar wel is ar achterann gegaan om de bestelling af te handelen. Ok dus wat mij betreft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
OP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Janox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen