Klacht Janox.nl: Ruim 1 maand later nog steeds geen geld retour!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 168726
Gebruiker
Cindy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had eigenlijk beter moeten weten , maar goed. Op 21 maart een bestelling gedaan voor een telefoonhoes. Pas 3 weken later ontvangen. Bleek een nep product te zijn en ik heb het retour gestuurd. Eerst moest ik een aantal mails versturen om te vragen of ze mijn retour eindelijk hadden verwerkt. Op 21 april kreeg ik dan eindelijk de bevestiging dat mijn geld terug zou worden gestort. Tot op vandaag heb ik na vele vele vele vele mails nog steeds mijn geld niet terug. Elke keer een of andere rot smoes dat het naar de admin gestuurd wordt en vervolgens hoor ik er niets met van. Ik wil zo onderhand mijn geld terug!!!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug! En ik wil dat zsm retour. Ik heb nu wel lang genoeg gewacht!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Cindy
    Datum
    Gisteren een mail gekregen dat ze een technische storing hadden die nu opgelost moet zijn. Heel erg vaag verhaal. Waarom geef je dat niet eerder aan en waarom duurt die zogenaamde storing meer dan 1 maand??? Zij hebben beloofd dat het geld vandaag op mijn rekening staat. Ik ben benieuwd......
  2. Auteur
    Cindy
    Datum
    Zeer slecht bedrijf met goedkope rommel die ze duur verkopen. Levertijd is niet binnen gestelde termijn maar 3 weken later. Wil je geld terug, dan hoop ik dat je de tijd hebt! Klantenservice, tja service? Lees de berichten hier en je weet genoeg. Zal nooit meer bij dit bedrijf bestellen en ook zeer zeker niet aanbevelen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cindy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Janox.nl?