Klacht Janox.nl: Slechte levering en servies

Klachtnummer
# 192194
Gebruiker
Raymond
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 16 juni 2016 een bestelling gedaan voor een HDMI kabel. De kabel had ik na 1 maand nog steeds niet ontvangen. Toen ben ik begonnen met mail contact op te nemen met het bedrijf omdat ze via telefoon alleen tussen 10 en 12 in de ochtend bereikbaar zijn. Er is mij toen verteld dat er iets mis was gegaan met de verzending en dat ik spoedig mijn product zou ontvangen. Na veel mailtjes heen en weer is mijn product eindelijk op 31 augustus verstuurd, zie: 2 en een halve maand later dan de originele bestelling. Mijn klachten werden niet serieus genomen door dit bedrijf. Ik heb mijn kabel reeds ontvangen en ook weer retour (2 september) gestuurd uit principe. En wederom gaat het fout! Nu, een maand later heb ik mijn geld nog niet ontvangen.
Het bedrijf Janox zegt op hun website dat ze erg klantgericht zijn maar in de praktijk merk ik daar helemaal niks van.

De oplossing

Het crediteren van mijn product. 8,95 om precies te zijn

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janox.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen