Klacht jansen huybregts: Twee geplaatste schuifpuien kraken hevig bij windstoten en sluiten niet voledig

M.A.M. Oerlemans

In 2011 heeft Jansen Huybregts De lier twee schuifpuien in mijn woning geplaatst welke na plm 3 jaar hevig zijn gaan kraken bij windstoten en daarnaast niet langer behoorlijk sluiten. Deze klachten zijn reeds medio vorig jaar gemeld maar na lang aandringen mijnerzijds heeft het bedrijf bij monde van dhr Geertsma op 30 januari 2015 alle aansprakelijkheid in deze ontkend en gesteld dat zij verder geen service zal verlenen. Dit is in tegenspraak met haar eigen algemene voorwaarden welke in artikel 10 stelt dat gebreken die niet eerder onderkend hadden kunnen worden tot 5 jaar na het verstrijken van de onderhoudstermijn tot haar verantwoordelijkheid behoren.

Dat het bedrijf onderzoekt waar de "kraak"klachten door veroorzaakt worden en vervolgens de klachten wegneemt. Daarnaast de bewegende delen weer sluitend maken.

Wij vinden dat jansen huybregts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over jansen huybregts?