Klacht Jansen Metselwerken: Opgelicht en bestolen bij reparatie balkon.

Normaklacht

******** heeft niet volgens overeenkomst gewerkt. Teveel materialen betsteld, restant meegenomen. Verkeerde kleur stenen besteld. Betaald voor hulpmiddelen die niet eens op mijn adres zijn geweest. Meneer ******** is 2x geweest om in een gesprek tot een behoorlijke afhandeling te komen maar aan hetgeen afgesproken is geeft hij een eigen interpretatie. Hij heeft DAS rechtsbijstand ingeschakeld. Hoewel ik foto"s heb van de werkzaamheden en een verslag van hetgeen zich heeft voorgedaan ook aan Das heb gestuurd via Jurofoon kregen wij plotseling bericht via de advocaat mr Broex dat zij(DAS) de zaak niet meer behandelen. Van Jurofoon kreeg ik het advies om eventueel een procedure te starten. Het geld daarvoor heb ik niet.
Bij Jurofoon is het mevrouw mr. A. Gidding die mijn zaak behandeld.
Enkele weken geleden heeft ******* aan meneer Wilek Bierens van Werkspot.nl beloofd dat hij met mij contact zou opnemen. Tot nu toe is dat niet gebeurd.
De zaak sleept zich nu al 2 jaar voort.
N.Tonch

Mijn geld terug zodat ik de reparatie door een ander bedrijf kan laten doen.
******* moet afzien van betaling van verdere betaling door mij.
Verder de extra kosten die ik heb moeten maken.(advocaatkosten).

Jansen Metselwerken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Normaklacht
    Het is mij duidelijk dat JansenMetselwerken niet heeft geantwoord maar het bericht alleen heeft geopend.
    Het schijnt dat DAS hem heeft geadviseerd niet te reageren op mijn acties. Eerst werd de zaak behandeld door mevr. mr. Hiddinga. Ik heb de advocaat van DAS (mr. Broex) gesproken en die vroeg of ik een rechtsbijstandsverzekering had. (bij DAS bekend onder nr. HLA.9.11.A6149). Bij Jurofoon onder nr. 529183./ mr. A.M. Gidding. Wat kan ik nog doen?
    met vriendelijke groet,
    N.Tonch Henry
    Normaklacht
    Inhoudelijk heb je niets aan klachtenkompas. Er worden verwachtingen gewekt maar die worden niet waar gemaakt. Een bericht aan de tegenpartij en dan maar wachten op een reactie. Een concrete handeling door contact op te nemen met de tegenpartij had waarschijnlijk meer resultaat opgeleverd. Ik zou zeggen "back to basics", toen men nog écht hulp kreeg van de consumentenbond. N.Tonch - Henry 20137316

Normaklacht

Ook een klacht indienen over Jansen Metselwerken?