Klacht Janssen apotheek amersfoort: te laat medicatie!!!

Klachtnummer
# 6566
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik kreeg niet mijn medicatie 3 juli 2012 veel te laat ik ben nu gestopt omdat ik 12 x mijn medicatie niet gehad heb gehad van mijn oogbaldruk acetazolamide sandoz kreeg ik pas 5 juli medicatie binnen dat kan natuurlijk niet. en het is niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Gewenste oplossing

ik kreeg 7 doosjes van actazolamide sandoz 250 en ik kreeg veels te veel en ik moet er maar 2 hebben ik wil de 5 pakjes terug en mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Janssen apotheek amersfoort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janssen apotheek amersfoort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen