Klacht JanssenBadkamershop.nl: Slechte apparatuur en service

H. Bexkens

Begin 2012 een keuken laten plaatsen, gekocht bij Kooke in Venlo.
Binnen de garantietermijn ging de inductiekookplaat stuk. Je moet dan zelf een servicedienst inschakelen. Is onder garantie gerepareerd, zou het gevolg zijn van een foute installatie.
Na de garantietermijn ging de combi oven stuk (motor hete lucht helemaal aan de gort). Hebben we op eigen kosten laten repareren.
Ne ca 3 jaar bleek dat de korven van de vaatwasser gingen roesten. Coating barst open en metaal roest. Volgens Kooke (Janssen Weert) was leverancier failliet, ze konden niets doen.
Vervolgens komen ze met het verhaal dat de fabriek zegt dat de korven niet kunnen roesten. We hebben foto's doorgestuurd waarop dit duidelijk te zien is. Ze doen helemaal niets. Behalve ons een keer een goedkope (nieuwe) vaatwasser aanbieden van een onbekend merk. Wij willen graag goede apparaten. Alleen de koelkast en de afzuigkap zijn nog heel gebleven

goede korven voor het serviesgoed welke niet roesten en anders een compensatie maar dan kopen we elders een goede vaatwasser bij een leverancier die wel achter zijn product staat.

Wij vinden dat JanssenBadkamershop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JanssenBadkamershop.nl?