Opgelost door Janssenkerres-parts.nl: Online purchase: item not sent and no refund

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 538232
Gebruiker
CX2021
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Made an online purchase. They contacted me to ask some details and claim the part does not fit the car. The part was never sent but a refund was also never sent. Somehow they decided to just keep my money and stopped answering emails.

Gewenste oplossing

I want my money back.
Geboden oplossing
It is solved now finally. As for your question what email I used to contact you: I reported this to the person that contacted me (CM@janssenkerres.nl), to aftersales@janssenkerres.nl and through the contact form on your website (info@janssenkerres-parts.nl). It's going to be hard to convince me nobody read any of these.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Janssenkerres-parts.nl
    Datum
    Dear I.C. Bridinel,

    I'm sorry to hear this. Which e-mail address did you use to contact us?

    Unfortunately the payment hasn't been processed by our financial department due a communication problem.
    Yesterday, 19-05-2021 the payment has been proccesed.

    Can you confirm this?

    Sorry for the inconvenience.

    ~ Christian Nijpels - Partsmanager.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Janssenkerres-parts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen