Klacht Janus Postorderbedrijf: artikelen ontvangen die ik absoluut niet besteld heb

catzilla

ik heb onlangs een pakketje naalden besteld bij een postorderbedrijf en op zaterdag 30 maart deze ontvangen.......samen met artikelen die ik dus niet besteld heb, een doos kokoskoeken, twee kristallen zwanen en een deksel voor baken braadvorm.
naast de naalden zou ik een bak en braadvorm als kadootje krijgen.
deze zat eer ook in .
buiten da thet deksel voor de braadvorm niet in de doos zat heb ik deze artikelen NIET besteld.
ik heb vandaag telefonisch contact gehad met mevr marleen en uitgelegd dat ik deze dingen niet besteld heb.
Jawel mw Bekhof, u heeft namelijk de extra artikelen die op de bestelbon staan niet doorgekruist en dan krijgt u die dus ook???????????
ik heb gezegd dat ik alleen de naalden heb besteld en niet de rest en dus niet van plan ben dat te betalen/houden.
dan kan ik dat terug sturen en zijn de kosten voor mij.
dat weiger ik dus.
Hoe kan dit opgelost worden, deze misleidende bestelbonnen.
met vr groet,

Greetje Bekhof
landkaartje 8
8472DA Wolvega
TEl:0561850420

ik wil graag de artikelen die ik niet besteld heb, volgens hun wel onder slinkse manieren, terug zenden zonder verzendkosten voor mij.
ik ben geen kip die je kaal kunt plukken!!!

Wij vinden dat Janus Postorderbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Janus Postorderbedrijf?