Opgelost door Janus Postorderbedrijf: Dit bedrijf stuurt heel vaak artikelen,die niet besteld zijn.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 144092
Gebruiker
cor gilissen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb meerdere keren pakketten ontvangen ,die ik niet heb besteld.Dat betekent,dat ik oudere met een handicap met die bestelling naar het postkantoor moet en ook nog de terugzending betalen.

De oplossing

Janus kan het product op eigen kosten terug laten halen bijv. door bij. DHL.Verder verwacht ik binnen een week de gewonnen cheque te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Janus Postorderbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    cor gilissen
    Datum
    In de regel helpt een klacht heel goed en ook snel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cor gilissen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Janus Postorderbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen