Klacht Janus Postorderbedrijf: Onbestelde pakketten

Klachtnummer
# 75206
Gebruiker
Johannes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Krijg voor de tweede maal een pakket toegestuurd wat ik niet besteld heb.
Heb het eerste pakket retour gezonden ( € 6.60 ) met vermelding dat ik geen zendingen van hen wil ontvangen.
5 september 2014 ontving ik weer een pakket van Janus, ik wilde het niet aannemen maar de bode zij dat ik het dan maar zelf terug moest sturen, wat mij dus weer geld kost.
Met mijn AOWtje is dat best veel .
Hoe het bedrijf aan mijn naam is gekomen weet ik niet.
(Naam en adres verwijderd en verplaatst naar privegedeelte)

De oplossing

Ik wil dat alle leveringen per direct stoppen , en het pakket kosteloos terug kan sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Janus Postorderbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janus Postorderbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen