Klacht Janus Postorderbedrijf: Pakket afgeleverd maar niet besteld. Doos is ongeopend.

Klachtnummer
# 390750
Gebruiker
Sophia van den Berg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Krijgen pakket afgeleverd en hebben niets besteld. Doos hebben we niet open gemaakt.

De oplossing

Niets meer opsturen en de retourkosten betalen. Doos hebben we niet open gemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Janus Postorderbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janus Postorderbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen