Klacht Janus Postorderbedrijf: Pakketjes sturen die niet besteld zijn.

Klachtnummer
# 265844
Gebruiker
Bert&Petra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben vandaag en pakketje ontvangen van Janus Postorderbedrijf, terwijl ik niets heb besteld.
Nu moet ik het retourneren en zelf de kosten daarvoor betalen.
Daar ben ik het niet mee eens.

De oplossing

Retourneren met antwoordnummer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Janus Postorderbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Janus Postorderbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen