Klacht Jayno.nl: Bestelling betaald, niet ontvangen en contact leggen lukt niet.

Klachtnummer
# 618045
Gebruiker
Winkelaar22
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling gedaan en betaald. Op de site staat voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Er staat niets vermeld over een zogenaamde vakantie of afwezigheid. Dit krijg je middels automatisch bericht pas te horen nadien je op verschillende manieren contact probeert te zoeken. Bestelling wordt niet geleverd. Ze reageren op geen enkel bericht persoonlijk, niet via what’s app, niet via mail of telefoon en gezien alle klachten op Google reviews ben ik bang dat ik kan fluiten naar mijn betaalde geld.

Gewenste oplossing

Ofwel mijn betaalde geld terug storten of alsnog binnen vijf werkdagen mijn bestelling netjes leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jayno.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jayno.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen