Klacht Jayno.nl: Door verandering algemene voorwaarden onverwachte hoge kosten

Summer#80

Jayno.nl heeft sinds jullie haar algemene voorwaarden gewijzigd en daar niet helder, duidelijk over gecommuniceerd op haar website of op Facebook richting klanten. Volgens mij moet dit wel. Ik deed al eerder zaken met hun, maar kwam nu ineens voor onverwachte, redelijke hoge kosten te staan omdat ik dit niet wist. Anders had ik bestellingen gecombineerd besteld en ook met het retoursturen daar rekening mee gehouden

Ik zou graag willen dat Jayno beter over hun algemene voorwaarden communiceert. Dus op hun website, Facebook en andere plekken noemt dat hun algemene voorwaarden zijn gewijzigd per 1 juli. Dan kunnen klanten dit van tevoren doorlezen en zijn ze ervan op de hoogte/zich ervan bewust.
Verder wil ik dat Jayno mij deze extra kosten van 4 keer 2,99 totaal 11,96 euro retourkosten/verwerkingskosten vergoed.

Wij vinden dat Jayno.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jayno.nl?