Klacht JB365: Ontstoppen met motorveer per m betaald tegen een tarief van 79 euro

Klachtnummer
# 650396
Gebruiker
WoedendVandaag
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hadden een flink verstopping in riool. Kregen deze zelf niet weg. JB365 heeft zich aan afspraak gehouden en kwam op tijd . Offerte voor voorrij kosten en eerste pogingen is redelijk. We hebben geen verstand van zaken dus toen hij aankondigde dat we de moterveer per m moesten betalen leek dat redelijk. Vond 79 euro per m wel veel. Alleen zat de verstopping zo diep dat wij uiteindelijk voor die reiniging met veer 2500 euro moesten betalen.In totaal 2845,45 . Dom natuurlijk om te tekenen en gelijk te betalen. Nu ik lees dat het ongebruikelijk en oplichterij om die veer te rekenen. Ze zijn wel 2,5 uur bezig geweest. Waarvan een deel met 2 man. Maar het lijkt me een absurd bedrag achteraf bekeken. Bovendien geen garantie alleen als we nog meer betalen.

Gewenste oplossing

Wil uurtarief betalen. En voorrijkosten maar niet voor de lengte van de veer.graag dat bedrag terug. Ga ander bedrijf om kosten bij deze aanpak vragen. En garantie op de ontstopping.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JB365 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JB365?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen