Klacht JBL Hartman: Jbl van het kastje naar de muur

Klachtnummer
# 312314
Gebruiker
Maanman222
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via de Texaco actie, Bluetooth oortjes besteld van jbl op 06-06-18. Bevestiging in de mail gehad, en kon 2-5 werkdagen duren leek niks aan de hand. 2 weken later nog niks ontvangen. Geprobeerd te bellen maar kom er niet doorheen want het is te druk zeggen ze. Dan maar via de mail proberen dacht ik waar ze claimen binnen 1 werkdag te reageren. Maar het is meer negeren dan reageren, zo toch een paar keer opnieuw gebeld en vanwege drukte in contact gekomen met alleen Engels sprekende mensen die er niks van snappen, van het kastje naar de muur gestuurd. Enkele mailtjes, telefoontjes en 1 week verder, krijg ik het eindelijk voor elkaar een Nederlands sprekende aan de lijn te krijgen, die lijkt me te willen helpen en gaat het snel voor me regelen zegt hij, want hij vindt het tevens heel erg voor me... ik moet weer via de mail wachten krijg ik te horen en een week later heb ik nog steeds niks te horen gekregen en begint het spelletje weer opnieuw... weer een paar mailtjes gestuurd die genegeerd worden, paar keer gebeld en krijg weer iemand aan de lijn ( het is inmiddels al 10 juli, meer dan een maand later dus) en krijg te horen dat ik uiterlijk de volgende dag reactie krijg. Die dag is vandaag en heb nog niks van ze gehoord, heb nog steeds geen product ontvangen, ben mijn geld kwijt en een heleboel tijd en moeite. Van het kastje naar de muur dus, klantenservice ver te zoeken bij dit bedrijf...

Gewenste oplossing

Dat het morgen geregeld is. product in huis, geld terug of enige compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JBL Hartman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JBL Hartman?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen