Klacht JBL Hartman: Men is niet bereid het defect te verhelpen binnen de garantietermijn omdat ik niet de koper van het

Klachtnummer
# 378257
Gebruiker
Flauwtas61
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een product (JBL LINK 10) van iemand overgenomen in nieuwstaat/niet gebruikt. Dit product valt nog ruimschoots binnen de garantietermijn van 2 jaar.
Nu is er een defect aan het product, en na contact met de klantenservice is men niet bereid om het defect te verhelpen. Het gaat er om dat ik de box niet meer via de on/off knop krijg uitgeschakeld. Zij beroepen zich op het feit dat het product is door verkocht., en daarmee de garantie vervalt

Gewenste oplossing

Het defect verhelpen daar heb ik toch recht op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JBL Hartman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JBL Hartman?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen