Klacht JBL Hartman: Niet geleverd product

X.

Klacht: JBL-bestelling JB-EM-01324285.
Pakket niet aangeboden.

Referentienummer: 05298676

Het pakket wat ik bij JBL online had besteld zou volgens berichtgeving aangeboden zijn op Donderdag 12 maart tussen 10:51-11:51u. Ik ben op 12 maart samen met mijn vriend de hele dag thuis geweest en heb wel meerdere pakketjes van andere bezorgers (o.a. post.nl) op die dag ontvangen.

De dpd bezorger heeft niet aangebeld en het pakket niet aangeboden op die dag.

Ik heb de verkoper jbl (harman) een bericht hierover gestuurd met de vraag om het pakket alsnog te laten aanbieden of het betaalde bedrag terug te storten.
Hun reactie op mijn klacht is, dat ze me op dit moment geen refund kunnen aanbieden aangezien het pakket niet terug bij hun is. Ze vragen mij vervolgens of ik zelf contact opneem met het dpd om een verzoek te doen het alsnog te leveren.

Ik besluit om hun advies op te volgen en de dpd hierover een bericht te sturen met de vraag of ze het pakket alsnog kunnen aanbieden.
De dpd reageert op mijn email dat ze het vervelend vinden dat er onduidelijkheid is over mijn pakket..
Het gaat hier niet om onduidelijkheid. Dit is gewoon pure nalatigheid van de dpd in hun bezorging en in hun service.
Er wordt verder in de reactie op mijn mail min of meer aangegeven door de dpd dat ik er zelf maar achteraan moet en anders wordt het pakket teruggestuurd na 7 dagen.

Ik vind dit een schandalige gang van zaken en heb al aangegeven bij jbl dat zij de eindverantwoordelijke zijn in de levering van het bestelde pakket, volgens afspraak.

- per direct een refund of opnieuw het product opsturen
- onderzoek opstarten bij dpd service en niet zomaar het probleem bij de klant neerleggen

Wij vinden dat JBL Hartman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JBL Hartman?