Klacht JD Sports: Asociaal te woord gestaan en slechte procedure

Marianne

Vandaag 27 december vsn hellrvoetsluis naar zuidplein gereden om schoenen terug te brengen omdat fr maat niet goed was. Parkrerkosten gemaakt, en dan kom je in de winkel en dan hangt er ineens een briefje dat er op 26 tot en met 28 decembrr nirt geruild of geretourneerd msg worden. Hier stond niks over in de winkel toen ik de schoenen aankocht, er staat niets over op de bon, en toen ik eindelijk de manager te spreken kreeg omdat ik dit wel heel vervellend vind na de toch te hebben gemaakt ik voor niets weer naar huis moest kreeg ik van deze manager te horen dat ik toch kan lezen en mocht oprotten. (Zijn naam heb ik helaas niet mogen krijgen)

Ik hoop dat dit niet jullie officiële procedure is. Behalve hoe ik te woord ben gestaan, vind ik het belachelijk dat er niet gewoon geretourneerd mag worden, of dat dit van te voren kenbaar gemaakt wordt. Ik heb nu voor niks allerlei kosten mogen maken. Dit kan toch niet zomaar!

Het mooiste zou zijn vandaag nog schoenen retourneren, zonder weer extra kosten te maken en mijn geld terug krijgen, of een compensatie. Maar vooral hoop ik dat de manjer dat deze manager mij te woord stond niet represenatief is hoe JD met klanten om wilt gaan.

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JD Sports?