Klacht JD Sports: Bestelling betaald maar niet bezorgd

Ries033

Ik heb vorige week een tainingsjack en t shirt van adidas besteld en netjes betaald
Nu gebeurd precies waar ik bang voor was
De bestelling is niet aangekomen en het geautomatiseerde systeem (want gewone nette klantenservice hebben jullie niet) zegt dat me bestelling te laat is
Nu hen ik al gelezen hoeveel klachten jullie al binnen hebben gekregen van mensen die of hun spullen veel te laat krijgen,of verkeerde spullen binnen krijgen of zelfs helemaal niet
Ik heb van mensen gelezen dat ze al maanden op hun spullen zitten te wachten
Nou daar zit ik dan ,spullen besteld netjes betaald te wachten had ik die klachten maar eerder gelezen maar ik dacht JD sports is een goeie zaak maar niet dus
Ik ben hier woedend over erger me eigen vooral aan het feit dat jullie geen klantenservice hebben gaan jullie hier nog wat aan doen of kan ik naar me geld fluiten afz R limburg

Zorgen dat ik mijn geld terug krijg of dat ik mijn spullen alsnog in de winkel in Utrecht kan ophalen

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JD Sports?