Klacht JD Sports: Geen bezorging en wacht nu al een maand op terugbetaling.

CHE

JD Sports heeft een waardeloze klantenservice. Zijn telefonisch niet bereikbaar, doen toezeggingen via Messenger dat het opgelost wordt, maar komen de afspraken niet na. Ben nu meer dan een maand verder en heb het geld nog niet terug.
2 paar schoenen besteld, maar 1 paar ontvangen. Op de leveringsnota staat zelfs dat ik 2 paar heb ontvangen, terwijl ik maar 1 paar heb gehad en wel 2 paar heb betaald.
Om het gehele gedrag terug te krijgen moest ik het ene paar wel terugsturen. Vervolgens krijg je het volledige geldbedrag niet terug gestort, maar de helft. Dus eerst geen goede bezorging en vervolgens ook nog eens je geld niet terug krijgen. En niet reageren op de mails.
Echt een waardeloze klantenservice. Ik had het bedrijf anders ingeschat. Dit kost heel veel tijd en ergenis èn geld!
Ik ben hier erg boos en verdrietig over. Hoe kun je als bedrijf zo met klanten omgaan. Had ik de reviews maar eerder nagelezen, dan was ik gewaarschuwd geweest.

Reageren op mijn mail! en mijn geld omgaand terugboeken of voor mijn part een voucher, maar ik eis een oplossing!

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JD Sports?