Klacht JD Sports: Geen bezorging en wacht nu al een maand op terugbetaling.

Klachtnummer
# 455194
Gebruiker
CHE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

JD Sports heeft een waardeloze klantenservice. Zijn telefonisch niet bereikbaar, doen toezeggingen via Messenger dat het opgelost wordt, maar komen de afspraken niet na. Ben nu meer dan een maand verder en heb het geld nog niet terug.
2 paar schoenen besteld, maar 1 paar ontvangen. Op de leveringsnota staat zelfs dat ik 2 paar heb ontvangen, terwijl ik maar 1 paar heb gehad en wel 2 paar heb betaald.
Om het gehele gedrag terug te krijgen moest ik het ene paar wel terugsturen. Vervolgens krijg je het volledige geldbedrag niet terug gestort, maar de helft. Dus eerst geen goede bezorging en vervolgens ook nog eens je geld niet terug krijgen. En niet reageren op de mails.
Echt een waardeloze klantenservice. Ik had het bedrijf anders ingeschat. Dit kost heel veel tijd en ergenis èn geld!
Ik ben hier erg boos en verdrietig over. Hoe kun je als bedrijf zo met klanten omgaan. Had ik de reviews maar eerder nagelezen, dan was ik gewaarschuwd geweest.

De oplossing

Reageren op mijn mail! en mijn geld omgaand terugboeken of voor mijn part een voucher, maar ik eis een oplossing!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JD Sports?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen