Klacht JD Sports: JD Sports verwerkt mijn retour niet en ze lossen het niet op.

G.

Ik heb op 10 april schoenen geretourneerd bij JD Sports in één van hun filialen. Ik had gekozen om dit achteraf te betalen via Klarna, dus ik had nog niks betaald. Het is nu bijna 3 maanden later en JD Sports heeft de retour nog steeds niet verwerkt. Ik heb zelfs een bewijsje meegekregen van een medewerker. Ook heb op alle manieren al contact proberen te zoeken, maar krijg met geen mogelijkheid contact met de winkel. De chat via de website is 24/7 offline in plaats van online, het telefoonnummer niet bereikbaar en op mails en Facebookberichten wordt niet gereageerd. Vandaag dan maar terug geweest naar de winkel zelf, maar het personeel geeft aan geen idee te hebben hoe ze dit moeten oplossen en stuurde me zonder oplossing weer naar huis. Heel onvriendelijk, omdat ze niet eens de moeite deden om een oplossing te vinden. Ze belden naar de klantenservice, maar die was zelfs voor eigen personeel niet bereikbaar, schandalig. Het komt er dus op neer dat mijn retour nog steeds niet verwerkt is en de rekening bij Klarna alleen maar oploopt, omdat JD Sports de retour niet verwerkt heeft.

De retour eindelijk verwerken, zodat de rekening wordt kwijtgescholden voor schoenen die ik geretourneerd heb. (3 maanden geleden)

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JD Sports?