Klacht JD Sports: Kapotte en verkeerde producten geleverd

Klachtnummer
# 279606
Gebruiker
jeniceveenstra21
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het uitpakken van mijn pakket kwam ik er achter dat de broek die ik had besteld kapot was, er zat een scheur in het stof aan de achterzijde, Ook hebben ze een product in de verkeerde maat is geleverd. Dan mail je de klanten service hier over krijg je als oplossing dat je naar de winkel moet gaan, terwijl ik online heb besteld. En de winkel een uur reizen is. Daarom heb ik gevraagd om een nieuwe oplossing krijg je kort onvriendelijk mailtje dat je de producten maar moet terug sturen. Ik zou hier nooit meer iets bestellen ontzettend slechte service!

De oplossing

Geld terug of nieuwe goede producten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JD Sports?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen