Klacht JD Sports: Pakketje nog steeds niet ontvangen, want JD sports heeft het nog steeds niet opgestuurd

Gebruiker1532968507

Ik heb 20-07-2018 schoenen besteld. Helaas wacht ik nu al tien dagen maar heb nog steeds niks gekregen. Ik werk zelf bij dpd dus ik kan daar mijn eigen pakketje tracken. Helaas zie ik in het systeem dat JD sports de schoenen nog niet eens heeft opgestuurd. Ik heb ook al 3 mailtjes gestuurd naar jullie klantenservice. Op de site staat dat ze binnen 48 uur reageren. Maar nee hoor naar 3 dagen nog steeds geen antwoord op mijn mailtjes gekregen. Dit is niet de eerste keer dat ik wat heb besteld op jullie site. Ik was erg tevreden maar nu... Het was een cadeautje dus het is nu ook sowieso al te laat.

Ik wil dat het pakketje deze week binnenkomt en ander gewoon mijn geld terug aub!!!!

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JD Sports?