Klacht JD Sports: Pakketje nog steeds niet ontvangen, want JD sports heeft het nog steeds niet opgestuurd

Klachtnummer
# 315287
Gebruiker
Gebruiker1532968507
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 20-07-2018 schoenen besteld. Helaas wacht ik nu al tien dagen maar heb nog steeds niks gekregen. Ik werk zelf bij dpd dus ik kan daar mijn eigen pakketje tracken. Helaas zie ik in het systeem dat JD sports de schoenen nog niet eens heeft opgestuurd. Ik heb ook al 3 mailtjes gestuurd naar jullie klantenservice. Op de site staat dat ze binnen 48 uur reageren. Maar nee hoor naar 3 dagen nog steeds geen antwoord op mijn mailtjes gekregen. Dit is niet de eerste keer dat ik wat heb besteld op jullie site. Ik was erg tevreden maar nu... Het was een cadeautje dus het is nu ook sowieso al te laat.

De oplossing

Ik wil dat het pakketje deze week binnenkomt en ander gewoon mijn geld terug aub!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JD Sports?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen