Klacht JD Sports: Slechte klantenservice en terughoudend

Klachtnummer
# 381537
Gebruiker
A.136
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een product bij hun besteld, maar de procedure was zo slecht dat ik mijn product niet meer wil. Sterker nog waarschijnlijk krijg ik het product niet eens want ze zijn al dik 2 weken te laat en laten niks weten van de vertraging. Ook doet de trackinglink het niet en zijn ze niet te bereiken op wat voor telefoonnummer dan ook.

De oplossing

Ik zou op ze minst willen dat ik een reactie terug krijg op mijn vragen die ik stel of probeer te stellen. Want telefonisch wordt er nooit opgenomen. Er wordt naar doorschakel zender verbonden lijkt het wel. Ook zou ik willen dat de trackinglink het doet zodat ik mijn bestelling kan volgen.

Zo zijn er meer dingen, maar wat ik graag zou willen van het bedrijf is; waarom wordt hier niks aan gedaan?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JD Sports?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen