Klacht JD Sports: Slechte retour en klantenservice in de winkel

Snowleopard85

Beste heer/mevrouw,

Graag zou ik een klacht willen indienen over de klantenservice in de winkel van JD op de Meir, Antwerpen. Online heb ik een paar Nikes besteld. Dit is allemaal goed verlopen. Ik heb het in de winkel opgehaald en er waren geen problemen.

Thuis bleek helaas dat het paar niet paste, dus ik heb ze op zaterdag 24 augustus teruggebracht naar de winkel. Aan de kassa heb ik aangegeven dat ik de schoenen wilde terugbrengen. Zij kon mij niet helpen, dus ze belde de filiaalmanager. Na 15 minuten wachten was er nog altijd niemand verschenen, dus heb ik het nogmaals gevraagd. Toen heeft het meisje aan de kassa de filiaalmanager nogmaals gebeld. Uiteindelijk kwam ze na ongeveer 25 minuten beneden om mij te helpen, heel erg gehaast dat er problemen waren met een zending/schoenen die kwijt waren of iets dergelijks. Uiteraard heel vervelend, maar ik wilde ook graag verder.

Ze begon een retourbrief te schrijven voor mij, maar belde ondertussen naar iemand over haar probleem om mij vervolgens weer te negeren en zich bezig te houden met haar probleem. Ze heeft een dikke 5 minuten aan de telefoon gehangen. Daarom zei ik tegen haar: kunnen we aub eerst dit afhandelen, dan kunt u zich daarna weer volledig toespitsen op uw probleem. Toen kreeg ik een grote mond, want het was heel erg en ik begreep het niet.

Vervolgens zat ze iedereen in de winkel af te katten dat ze eens moesten gaan werken in plaats van lol te trappen en was ze ondertussen half bezig met mijn afhandeling. Ik vroeg: is het niet eenvoudiger om meerdere mensen dit principe uit te leggen, zodat u zich bezig kunt houden met andere zaken. toen kreeg ik wel een grote mond, omdat het alleen door de manager gedaan kan worden en als ik wilde dat het opgelost zou worden, dan moest het perse door een manager gedaan worden. En toen vertelde ze nog even doodleuk dat ik pas na 5 a 6 weken mijn geld terug zou krijgen. Uiteindelijk heb ik na 40 minuten de winkel kunnen verlaten.

Wow, wat een slechte behandeling heb ik daar gehad. Ik zal jullie aan niemand aanraden en ook niet meer bij jullie kopen.

Sneller geld terug.

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!