Klacht JD Sports: Slechte service

Klachtnummer
# 176007
Gebruiker
Sharon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week vrijdag 2 paar schoenen besteld waarvan de bestellingen apart zijn besteld. Ik had ze gemaild en gevraagd of ze de verzendkosten niet kunnen annuleren. Hier een week later nog steeds geen antwoord op gekregen. Schoenen zouden binnen 5 werkdagen bezorgd worden. Nog steeds niks binnen en we zijn al een week verder.

De oplossing

Zou graag zoals elk bedrijf antwoord willen en vraag me af waar de schoenen blijven!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat JD Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over JD Sports?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen