Klacht jeansonline: Bij volledige retournering worden verzendkosten ten onrechte gefactureerd!

hvnl00

Ik heb recent een bestelling geplaatst bij Jeansonline.nl en deze volledig geretourneerd. Ik had gekozen voor een factuur via Klarna. Tot mijn verbazing ontving ik gisteren (7 mei 2015) een factuur met daarop enkel verzendkosten a 6,95 euro. Ik heb aangeven bij Jeansonline dat dit in strijd is met de geldende regels. Bij volledig retour hoeven er geen verzendkosten te worden betaald. Nu draait Jeansonline de zaak om en zegt dat dit de kosten zijn voor het retourzenden! Dit is helemaal brutaal, aangezien er een gratis retourlabel voor Kiala bij het pakket zat. Ik heb het daarom via Kiala retourgezonden. Ik vind dit echt een achterbakse streek! Als ze toch willen dat je het retour zelf betaald dan dienen ze dit duidelijk te vermelden op de factuur en geen gratis label toe te voegen. Daarnaast dient een factuur accuraat gespecificeerd te zijn! Er staat nu duidelijk dat het om verzendkosten gaat! Ik wens een kwijtschelding van de factuur!

Kwijtschelding van de factuur!

Wij vinden dat jeansonline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over jeansonline?