Klacht Jeha de Meubelconcurrent: Ondeugdelijke nakoming en een hele slechte service

Klachtnummer
# 429831
Gebruiker
Jory van der Meijden
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 3 februari 2020 een cognac stoel besteld, deze tot op heden nooit ontvangen. Per mail en een contacten formulier meerdere malen contact gezocht, tevergeefs. Meerdere malen gebeld, er werd beloof geld terug te storten, alweer tevergeefs.

Gewenste oplossing

Ik wil z.s.m. Het aankoopbedrag terug op de rekening en een excuus voor de afhandeling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jeha de Meubelconcurrent hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jeha de Meubelconcurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen