Klacht Jelle van den boogaard Auto's: Auto met verborgen gebrek

Klachtnummer
# 140306
Gebruiker
erhan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb 14-11-2015 auto gekocht bij de bedrijf,volgens de verkoper was de motor van de auto in prima staat. volgende dag heb ik naar een garage gebracht om te laten controleren het blijkt dat de kleppen van de auto kapot zijn en wielophanging ook niet in orde zijn. totale kosten ongeveer €1500.i heb de auto bij 177.922km gekocht km stand nu is 178.400. ik heb gebeld naar de garage maar telefoon word opgehangen. mail gestuurd maar krijg geen reaktie terug. ik heb voor gesteld of auto terug te nemen of gedeelte van aankoop bedrag terug te geven.

De oplossing

ik wil gedeelte van aankoop bedrag terug of jelle van boogaard auto's laat het voertuig repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jelle van den boogaard Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jelle van den boogaard Auto's?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen