Klacht JelSell.nl: Game console bevat geheel andere spellen dan op de website aangegeven.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 334579
Gebruiker
R.v.T.
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Begin november een product gekocht volgens de specs van hun web pagina.
Levering ging voorspoedig en ik mocht het product binnen 1,5 week ontvangen.
Na controle blijkt dat de spellen die hierop staan niet matchen met volgens hun web pagina.
Diverse mails gestuurd hoe dit mogelijk was, ook gevraagd voor een retour adres, maar geen gehoor. Tevens per mail een deadline aangegeven dat ik van hun iets wil horen, ook hier geen reactie. Mijn advies is geen spullen hier kopen en als je het toch doet via after pay.

De oplossing

Of een nieuwe game console met de juiste spellen? Of geld terug?

6 reacties

  1. Auteur
    R.v.T.
    Datum
    JelSell, wilt u zo vriendelijk zijn om te reageren. Dit werkt namelijk niet ten gunste van jullie bedrijf Qua reclame, vooral niet door de vele klachten.
  2. Auteur
    R.v.T.
    Datum
    Jelsell, op jullie webpagina stond toch echt binnen 14 dagen niet goed geld terug garantie. Graag jullie reactie.
  3. Auteur
    R.v.T.
    Datum
    @klachtenkompas Jelsell reageert niet, hoe nu?
  4. Auteur
    R.v.T.
    Datum
    Jelsell????
  5. Auteur
    R.v.T.
    Datum
    Nu blijkt dat Jelsell ook nog eens fraude pleegt???

    Jelsell reageer anders ga ik het via de KvK spelen?
  6. Auteur
    JelSell.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Zou u ons een mail willen sturen naar info@jelsell.nl. Daar handelen wij klachten verder af. Jelsell is een legitieme business, het stelt ons daarom om zeer teleur dat u deze zware woorden op internet moet zetten. Wij helpen u graag verder, en hopen snel van u te horen!

    Met vriendelijke groet,

    Team Jelsell

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.v.T.
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is nog niet opgelost, maar ze geven aan dat ik wordt geholpen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over JelSell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen