Klacht JelSell.nl: Ik ben opgelicht

# 320622
Guusv/dLaan

Ik heb op 31 Julie een aircooler besteld en 1 augustus zei Jelsell dat hij was verzonden
Steeds heb ik hum gemailt met de vraag waar mij bestelling bleef maar ze konden er geen antwoord op geven en zeiden dat het onderweg was.. Maar tot op heden nog niks binnen gehad.. Dus heb ze gemailt dat ik me aankoopbedrag terug wil maar daar heb ik ook weer geen antwoord op gehad

Graag me €49.95 terug

Guusv/dLaan
    Nog steeds geen email ontvangen en geen geld terug gehad van JelSell
    Guusv/dLaan
    Mensen van Jelsell hebben nog niet gereageert op mijn mail met het verzoek tot terug betalen van mijn aankoopbedrag...dus ik zal wel kunnen fluiten naar mijn aankoopbedrag!! Waneer gaat klachtenkompas nou wat aan doen? Ik heb ook niks van hun meer vernomen dus... Klachtenkompas email mij over het verloop van deze zaak
    Guusv/dLaan
    Waarom doet klachtenkompas hier niks aan??? Stuur me een email want ik kan geen email van klachtenkompas vinden...
    Up

Guusv/dLaan
Klachtenkompas heeft tot nog toe niks aan mijn klacht gedaan!! Geen contact terug naar mij

Ook een klacht indienen over JelSell.nl?