Klacht JelSell.nl: Ik ben opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 320622
Gebruiker
Guusv/dLaan
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 31 Julie een aircooler besteld en 1 augustus zei Jelsell dat hij was verzonden
Steeds heb ik hum gemailt met de vraag waar mij bestelling bleef maar ze konden er geen antwoord op geven en zeiden dat het onderweg was.. Maar tot op heden nog niks binnen gehad.. Dus heb ze gemailt dat ik me aankoopbedrag terug wil maar daar heb ik ook weer geen antwoord op gehad

De oplossing

Graag me €49.95 terug

4 reacties

  1. Auteur
    Guusv/dLaan
    Datum
    Nog steeds geen email ontvangen en geen geld terug gehad van JelSell
  2. Auteur
    Guusv/dLaan
    Datum
    Mensen van Jelsell hebben nog niet gereageert op mijn mail met het verzoek tot terug betalen van mijn aankoopbedrag...dus ik zal wel kunnen fluiten naar mijn aankoopbedrag!! Waneer gaat klachtenkompas nou wat aan doen? Ik heb ook niks van hun meer vernomen dus... Klachtenkompas email mij over het verloop van deze zaak
  3. Auteur
    Guusv/dLaan
    Datum
    Waarom doet klachtenkompas hier niks aan??? Stuur me een email want ik kan geen email van klachtenkompas vinden...
  4. Auteur
    Guusv/dLaan
    Datum
    Up

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Guusv/dLaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klachtenkompas heeft tot nog toe niks aan mijn klacht gedaan!! Geen contact terug naar mij
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over JelSell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen