Klacht JelSell.nl: Stuk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 321983
Gebruiker
Student
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 4 september jl. heb ik mijn anti-diefstal rugtas netjes binnen de verwachten levertijd ontvangen. Helaas toen ik deze wou uitpakken was het plastic gescheurd en bleek dezelfde scheur in mijn tas te zitten. Hierover heb ik dezelfde dag nog een mail gestuurd naar de klantenservice maar heb daar tot op heden geen reactie van ontvangen.

De oplossing

Graag geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    JelSell.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond J Wouda,

    Wat vervelend om te horen! Misschien heeft u het verkeerde mail adres in gevuld? Probeer het nogmaals te sturen naar info@jelsell.nl. Daar zult u binnen 24 uur antwoord krijgen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Jelsell

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Student
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eenmalig is contact met mij gezocht met de mededeling dat er z.s.m. naar gekeken gaat worden. Dit is echter al een week geleden en tot heden heb ik nog niks vernomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over JelSell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen