Klacht Jem's Koeken: Jem's Koeken reageert niet op onze klacht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 361143
Gebruiker
J.H.M. Wessels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben op 29 maart 2019 koeken besteld. Aangezien deze niet binnen de leveringstermijn van 2 werkdagen werden geleverd, hebben we gebruik gemaakt van het herroepingsrecht.
Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar. Onze e-mails waarin we verzoeken om de betaling van de kosten terug te betalen, worden niet beantwoord.

We vinden het zeer klantonvriendelijk dat Jem's Koeken niet telefonisch bereikbaar is en niet op onze e-mails reageert.

De oplossing

Dat ze het bedrag van de bestelling terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jem's Koeken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.H.M. Wessels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bij navraag bij Webwinkelkeurmerk, die vermeldt staat bij de leveringsvoorwaarden van Jem's spekkoeken, blijkt dat zij geen lid is van de Webwinkelkeurmerk. Webwinkelkeurmerk geeft aan dat het fraude is en gaat dit aangeven. Klanten kunnen dus niet op de leveringsvoorwaarden van Jem's spekkoeken verhalen omdat het bedrijf geen juridische bodem heeft. Bij navraag bij Tong Tong Fair, bleek dat Jem's spekkoeken al enige jaren geen standhouderplaats had op het jaarlijkse pasar malam. Het is jammer dat Klachtenkompas zo vrijblijvend heeft opgesteld tav de oplossing. Want u geeft aan dat Jem's spekkoeken zich niet geregistreerd heeft en dat het voor u blijkbaar voldoende is om aan te nemen dat het wel of niet opgelost is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Jem's Koeken?