Klacht Jennifer Meijer Fotografie: Fotografe doet alsof haar neus bloedt.

Fotografe doet alsof haar
neus bloedt. Heb haar per email haar eigen werk laten beoordelen en ze reageert
daar niet op. Meerdere fotos duidelijk
verschillend van belichting en kleur. Een shirt die blauw is paars geworden is
en nog andere zaken. Zij schuilt achter haar eigen zeggen dat er voor die fotos
gekozen zijn MAAR het probleem is dat de ACHTERAF geleverde foto's op CD
verschillend zijn. Zij beweerde via een sms dat ze geen goede shoot kon leveren
en dit te wijten was aan mijn kleinzoon. Helaas kan men geen recensies
en of fotos op haar website
plaatsen, misschien elders bijv op Facebook of bij andere klachten
websites zodat anderen zelf kunnen zien
en oordelen hoe verschillend de fotos van inzage en de afgeleverden zijn. De
achtergrond die gebruikt is tijdens de shoot heeft op 2 plaatsen een knak dat
het op de fotopapier lijkt dat op die plek een vouw ontstaan is. Maar zij
denkt/dacht met de bewerking van helderheid/contrast dit op te lossen. Heeft ook
steeds niet gereageerd op het voorstel retour CD en terugbetaling of op ander gewenste oplossing.

Retour CD en terugbetaling of op
ander gewenste oplossing.

pecheca

Zo is nu duidelijk te zien dat ze net doet of haar neus bloedt en of het de gewoonste zaak van de wereld is of zo te kunnen handelen.
    Gelukkig zijn ze niet allemaal eender.

pecheca

Deze mevrouw heeft er waarschijnlijk lak aan om enige moeite te nemen.
    Zegt meer over haar.
    Dus lui wees op je hoede bij deze fotografe en zorg dat U de bestelde foto's goed controleert en vooral achteraf.
    De ENIGE foto in bezit van mijn kleinkinderen die samen die op een stoel zitten waarvan de baby op de schoot van de ander zit en die vergroot moest worden is bar slecht van kwaliteit (kleurverschil) en is niet gecentreerd genomen.
    Boven het hoofd van mijn kleinzoon is er een fletse lege ruimte van 1/3 deel en zijn voetjes zie je al helemaal niet die zijn als het ware van de foto afgehakt.
    En dan zijn er nog meer fletse foto's.

pecheca
Er is geen aangeboden oplossing door fotografe ! Heb mevrouw alsnog op 3 mei een email gestuurd met uitleg en zij heeft daar nog niet op gereageerd. Ze wilt niet begrijpen dat de uiteindelijke gekozen foto's NIET dezelfde foto's zijn zoals de foto's die ter inzage geplaatst waren. De ACHTERAF verkregen foto's waren verschillend van kleur en teveel belicht. Hiervan zijn enkele van die foto's via email op 18 maart naar haar opgestuurd zodat zij zelf kon zien en vergelijken. Wat zich vooraf heeft afgespeeld is niet terzake maar wat er achteraf gebeurd is; na de keuze. Ze blijft maar doordrammen dat die foto's zelf gekozen zijn MAAR ze wilt niet toegeven dat ZIJ die foto's ACHTERAF slecht bewerkt heeft en DAAR gaat het om. Deze foto's zijn slecht belicht en bewerkt en deze foto's wilt men niet ! Duidelijk toch ! Dus gaarne terugbetaling en krijgt ze de CD foto's terug.

Ook een klacht indienen over Jennifer Meijer Fotografie?