Klacht Jens Revalidatie Service: Afspraak niet nakomen

Klachtnummer
# 126188
Gebruiker
Dwarrie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben afhankelijk van een rolstoel. Bij reparatie ben ik helaas afhankelijk van Jens. Ik ben vanaf half april bezig om een reparatie voor elkaar te krijgen. Ze beloven van alles. We doen het nu met Spoed. De monteur neemt contact met u op. We moeten het bestellen. Ik kunnen niks nakijken in onze administratie. Ik maak een nieuw factuurtje aan. Ik kan niet doorverbinden met de betreffende afdeling. We hebben geen email adres (ook niet op hun site). Dat dit bedrijf werk mag verrichten door WMO gemeente Rotterdam is werkelijk onbegrijpelijk.

De oplossing

Misschien moet dit bedrijf gewoon stoppen zodat een ander bedrijf dit op een goede manier kan uitvoeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jens Revalidatie Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jens Revalidatie Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen