Opgelost door Jens Revalidatie Service: fiets via de wmo die moet gemaakt worden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115833
Gebruiker
brasje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw is erg afhankelijk aan haar fiets door haar handicap.
+/_ 3 weken geleden , driewielfiets kapot . Dit is een fiets die door de WMO bij deze firma in onderhoud voorziet en geleverd worden aan mensen met een handicap
Monteur geweest, zou zo spoedig mogelijk gemaakt worden , 2 mogelijkheden vandaag ophalen morgen maken en de dag daar na terug. eerder zo iets meegemaakt duurde 3 weken. Zou een leenfiets krijgen is er nog steeds niet. Intussen hadden ze de fiets wel kunnen halen en maken ! dit is ook niet gedaan Belofte maakt schuld !
Afgelopen maandag voor het laats gebeld, zou een mail sturen i.vm. dat ze elke dag naar haar vader gaat, deze ligt in een verpleeghuis heeft een hersenbloeding gehad en daar ze nu afhankelijk is van het O.V. waar anders met goed weer op de fiets daar heen kan.
En de kosten voor het O.V. krijgen wij niet vergoedt!
Normaal geen problemen met deze firma en nu wel jammer dat het zo moet!

De oplossing

Fiets zo spoedig gemaakt wordt of anders een leenfiets tot de fiets gemaakt is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jens Revalidatie Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    brasje
    Datum
    Maandag zelf nogmaals contact opgenomen met de Firma Jens .
    Nog eens uitgelegd dat steeds ERG lang gaat duren voor dat er iets gebeurd!
    De persoon aan de telefoon nogmaals op gewezen dat ze maar eens meer vaart achter moest zetten . En liefst deze week nog en dat ik ook dreigde met de kosten van het o.v. te verhalen bij de firma. vriendelijk maar heel boos heb ik dit telefoontje gepleegd. Nu zijn ze vandaag een leenfiets komen brengen en de nog te repareren fiets mee genomen om te maken .
  2. Auteur
    brasje
    Datum
    in tussen is vandaag 8-7-2015 de oude fiets en bruikleen fiets weer terug.
    Helaas heeft Jens Revalidatie heeft geen reactie op de klacht aan de consumentenbond gegeven.
    Maar door misschien door te vertellen dat ik de bond heb ingeschakeld dit wellicht geholpen. normaal is de firma niet moeilijk, maar wat er gebeurd is dat er veel is mis gegaan deze keer .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
brasje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jens Revalidatie Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen