Klacht Jens Revalidatie Service: Tilmat nog steeds niet geleverd voor 89 jaar oude dame

Klachtnummer
# 160476
Gebruiker
Daniellereitsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 februari is na 2 weken intensief bellen naar firma Jens een tilmat geleverd voor een dame van 89 die 14 dagen op bed heeft gelegen omdat de mat kapot was. Deze oude mat is meegenomen voor reparatie en eventueel een te leveren nieuwe mat. Dit is een toiletband, Dit is nu 5 weken geleden en Firma Jens laat niets van zich horen. Wij hebben meerdere malen gebeld en horen dan telkens dat men er mee bezig is. De hulpbehoevende dame heeft maar 1 been en blijft zo onthand. Wij willen de originele tilmat zsm terug hebben zodat zij weer behoorlijk in bed getild kan worden.

De oplossing

Z.s.m. de tilmat leveren zodat deze weer behoorlijk gebruikt kan worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jens Revalidatie Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jens Revalidatie Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen