Klacht Jens revalidatie: Absurd lang wachten op nieuwe rolstoel

Klachtnummer
# 157933
Gebruiker
Chelo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op dinsdag 5 januari is er een monteur bij mijn moeder langs geweest om naar haar rolstoel te kijken. geconstateerd dat haar rolstoel niet meer te repareren was en er met spoed een nwe rolstoel besteld zou worden.
Desbetreffende monteur werd ziek en vergat voor zijn absentie het formulier met bestelling door te geven. Pas nadat ik een aantal weken later belde om te vragen of er al iets bekend was, werd de aanvraag alsnog in behandeling genomen. Opnieuw werd er spoed bij gezet.
Tot op heden, bijna 9 weken later, is er nog steeds niets bekend
De rolstoel is van LEVENSBELANG voor mijn moeder en afgelopen weekend is zij gevallen doordat de remmen van haar rolstoel niet meer werken. Dit is waar wij bang voor waren!
Niemand kan mij vertellen hoe lang dit nog gaat duren. Het schijnt een groot probleem te zijn om alle depots te bellen om te weten te komen of er ergens een rolstoel op voorraad is. Is deze niet op voorraad moet de rolstoel alsnog besteld worden en dit duurt nog langer.

Gewenste oplossing

Snel een nwe rolstoel aangezien deze van levensbelang is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jens revalidatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jens revalidatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen