Klacht Jens revalidatie: Bereikbaarheid / afspraak nakomen

Klachtnummer
# 112792
Gebruiker
Dwarrie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn rem van mijn rolstoel is stuk. Ik wacht nu al ruim een maand op reparatie ervan.
Bellen hierover gaat moeizaam tot niet omdat de bereikbaarheid ver onder de maat is.
Voorheen deed Welzorg dat en stond er binnen 1 a 2 uur een monteur voor de deur.
Jammer dat zoiets simpels zo moeizaam moet gaan. Administratief kan Jens volgens mij ook nog wel een slag maken.

De oplossing

Snellere hulp. Betere bereikbaarheid. Een afspraak kunnen maken als je belt en niet dat Jens eerst moet terug bellen. Waarom zo moeilijk doen. Help gewoon!!! Al die extra schakels voegt niks toe en geeft voornamelijk irritaties.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jens revalidatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jens revalidatie?