Klacht Jens revalidatie: Onproffesionele dienstverlening

Blanker

Ben rechtszijdig verlamt en heb afasie(kan niet meer praten). Rijd al 16 jaar met een scootmobiel. 3 weken geleden ging hij kapot. Moest 1 week wachten op de monteur. Na de reparatie had hij dezelfde dag nog dezelfde klacht. Weer gebeld zeiden ze dat ik weer 1 week moesten wachten. Mijn vrouw de Gemeente gebeld deze zorgde ervoor dat ze dezelfde week op vrijdag kwamen. Inderdaad geweest echter die maandagochtend erna stond ik met pech bij mijn dochter voor de deur. Hij deed het helemaal niet meer. Mijn dochter gelijk gebeld, wilde ze niet komen. Na wat boze woorden kwam er toch een monteur aan de deur, die ruzie maakte met de planning (in ons bijzijn) en vloekte vreselijk. Scooter kon niet gemaakt worden. Hij zou ervoor zorgen dat hij de volgende dag werd opgehaald.
Ik kan u vertellen het is nu dinsdagavond en de scooter staat nog kapot in de regen bij mijn dochter voor de deur, ondanks de vele telefoontjes van mijn dochter.

Dat hij gemaakt wordt (mag toch wel na 3 weken).
Betere dienstverlening.
Betere onderlinge overleg tussen monteur en planning.
Dat de klanten geen getuige zijn van vloekende monteurs en ruziemakende monteurs aan de telefoon met de afdeling planning.
Dat zij ook terugbellen als zij dat afspreken met de klanten (wel zo fatsoenlijk).
Als de ANWB hetzelfde met zijn klanten omgaat zoals Jens, dan zouden te rijkswegen vol staan met gestrande auto's op de vluchtstrook!

Wij vinden dat Jens revalidatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jens revalidatie?