Klacht Jens revalidatie: telaks met na komen afspraak en te oordinair behandeld

willem van keeren

ik heb een hele grote klacht over jens revalidatie,ze behandelen de consument echt heel ombeschoft,als je scootmobiel kapot is en je beltt dat hij gerepareerd mot worden om dat je naar het zieken huis moet ofzo word er gewoon gezegd de monteur komt later of morgen en als je dan zeg ik moet naar de ziekenhuis dan wimpele ze je gewoon af, net als dat je een schadeclaime in gediend met brief erbij van getuigen en instantie word je van de kast naar de muur gestuurd en word de boel alleen bij elkaar gelogen, van daar dat ik de medewerkers van jens de naam pinokio heb gegeven,iedere keer weer word je niet goed behandeld en vinden ze het gek dat mensen boos worden,ik wil nou weleens weten wanneer ik me schade toegewezen krijg de heer kriek is effe op z,n rotterdams gezegd ,nog niet gestikt in zijn laatste leugen ,ik ben van plan om tevertrekken bij jens en bij een firma aantemelden die je wel goed behandeld

respect en eerlijkheid

Wij vinden dat Jens revalidatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?