Klacht Jens revalidatie: ze komen hun afspraak niet na

lida schemmekes

Ik ben recht zijdig verlampt waardoor links overbelast raakt en ik een slijmburs ontsteking er door heb
De gemente heeft 29 september al opdracht gegeven voor een elektrice ondersteuning op mijn rolstoel (deze is geschikt er voor)
op 29 Oktober is jens lans geweest om te laten zien wat voor ondersteuning er op komt heb aan gegeven of dit zosnel mogelijk kon omdat ik veel pijn heb omdat ik met links zelf de rolstoel moet rijden en dit erg belastent is .
Ik heb een telefoontje gehad dat op 22 Oktober mijn rolstoel aangepast werd meteen heb ik aan gegeven of ik wel een leen rolstoel kan krijgen een lagen omdat ik klein ben en rolstoel afhankelijk( ik kan niet lopen) ik was allang blij
op 22 oktober om 0900 uur hebben ze me rolstoel opgehaald en een rolstoel achter gelaten die veel te hoog voor mij is en waar ik me niet mee kan trippelen ik kwam net met mijn tenene op de grond
afijn had zo iets dan maar een dagje thuis maar dan heb ik wel wat
ik heb om 16.00 uur gebeld hoe het met mijn rolstoel zat toen horde ik dat ze wel de electrice ondersteuning er op hebben gezet maar nog niet de wiellen want het matriaal waar de wiellen mee opgezet moesten woorden moesten ze bestellen maar zijden ze dat heb geen haast dat kan met de tijd als het binnen is
op mijn vraag of ik nu wel dan met de electrice ondersteuning kan rijden was geen bezwaar dat kon gewoon ik blij
ik vroeg of ik hem meteenterug kon krijgen zodat ik de volgende dag weer naar de dagbesteding kon nou om het kort te houden ik kreeg hem met moeite terug en tot mijn verbasing hebben ze helemaal niks gedaan aan mijn rolstoel heb de volgen de dag gebeld en nu zeggen ze dat ik moet wachten dat het onderdeel er is nou u kan begrijpen dat mijn terleur steling heel hoog was nu is het al 27 november en nog heb ik niks help mij AUB ik ben echt radeloos

graag zounik zo snel mogelijk de electrice onderstuning er op willen en dat ik serieus gewoorden woord

Wij vinden dat Jens revalidatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jens revalidatie?